
Nyt job og nyt lille firma
Jeg har fået et nyt job i et lille og voksende firma, firmaet befinder sig i udkanten af Vejle, og har nogle mindre kontorlokaler. Mit job er et kontorjob, og samtidigt vores teamkoordinator og er ansat til at have styr på vores mødetider, anskaffelser af mødelokaler blandt andet. Da lokalerne vores firma har lige nu, da det er nystartet, ikke er store nok, så skal jeg som koordinator ud og finde nogle steder hvor jeg kan lej mødelokale til vores møder og eventuelle jobsamtaler. Det tog lidt tid i starten, da utroligt mange lokaler i vejle hurtigt bliver lejet ud, og hele tiden er optaget. Dog er der et sted som nærmest altid har lokaler klar.
Mødelokalerne
Da firmaet ikke er så stort og økonomien stadig lige skal falde på plads, så er det vigtigt at mødelokalerne opfylder nogle kriterier, og derfor kan det også være svært at finde nogle mødelokaler som opfylder disse krav, når der ikke er så mange tilgængelige. Når jeg skal lej mødelokale så ender jeg altid med at kigge på Vejle Center Hotel, da de har nogle utroligt gode lokaler i højt kvalitet, samtidigt med en relativ god pris og en god standard som gør at møderne altid virker professionelle. En anden bonus ved disse mødelokaler er lokaliteten, lokalerne ligger 2 minutter fra Vejle centrum, og ikke længere end 5 minutter væk fra vores firma, dette gør at medarbejdere og jobsøgende altid har mulighed for at komme hen til lokalerne uden problemer.